søndag 4. mars 2012

Om farger i Nattåpent på NRK P1 i kveld!

Mellom klokken 19.00 og 19.30 er jeg invitert til Nattåpent på NRKP1  i kveld for å snakke om farger.

Jeg vet aldri helt hva temaene blir på forhånd, selv om jeg har fått noen indikasjoner på at det både blir om farger og klær og farger i interiør.

Det blir antagelig to "bolker" på omtrent fire minutter, med musikk i mellom.Og på åtte minutter får man sagt ganske mye. Men når det går rett på lufta, vet man aldri på forhånd hvordan det vil bli. Som regel går det bra. Jeg har vært med så mange ganger, og er derfor ikke nervøs. Synes det er gøy!

Håper du hører på! Kjempegøy med kommentarer  og spørsmål på bloggen i ettertid!

En god søndag ønskes av Tove.

4 kommentarer:

  1. Heiisann..Det ønsker jeg å høre på,gleder meg..En fin søndag ønskes deg og lykke til i kveld =)Hilsen Elin P

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Å nei, det gikk jeg glipp av :( Håper det gikk bra ihvertfall.

    SvarSlett
  4. Det er alltid slik på direkte radio eller TV at det er så mye mer du ville sagt,og du ville helst sagt det annerledes. Men slik er det bare. "Gjort er gjort, og spist er spist!"
    Men det gikk vel greit. Programlederen hoppet fra det ene til det andre. Så det ble litt av hvert. Hilsen Tove.

    SvarSlett