søndag 21. april 2019

Da vil jeg gjerne få ønske dere en  
gul, blå og god 2. påskedag!
Sol, blå himmel, blåveis og hestehov.














Noen av dere plukker kanskje blåveis nå? Det spørs veldig hvor du er i landet.
Gul sol og blåveis! Kan noe bli bedre?!






Men en hestehov er jo også aldeles nydelig! Den er jo som selve solen.
Så hvis ikke blåveisen er kommet hos deg, gled deg over hestehoven!




Eller - kanskje er alt dekket av snø fremdeles? Nyt det også, og du kan glede deg over at våren er rett rundt hjørnet.




Eller nok en variant: Hvis du er i utlandet -  nyt oppholdet, men kom hjem til Norge snart. For våren er som sagt rett rundt hjørnet!
Med fargeglade hilsener fra Tove.

PS. Dessverre fikk jeg ikke ønsket dere en god påske, da jeg ikke kom inn på bloggen.
Jeg har heller ikke fått kommentert hos dere - mine bloggvenner. Det skal jeg gjøre i løpet av dagen.

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelige kommentarer hos meg. Det har ikke vært mye bloggvirksomhet i påsken, det har nok vært for fint vær, tror jeg.
    En utrolig flott påske, hvor krokusen blomstret ferdig før jeg fikk snudd men. Fått raket ferdig både hjemme og på hytta. Herlig med sol og varme og se at knopper springer!
    Ha en fortsatt fin dag, så kommer det flere innlegg fra min Vietnamtur etter hvert. Jeg tok så utrolig mye bilder, så det er litt å gå igjennom. En uforglemmelig tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var veldig spennende og se/lese dine innlegg. De anbefales!
      Utrolig fint vær, men nå trenger vi snart regn hvis ikke det skal bli som i fjor.
      Hvitveis er kommet opp her i hagen allerede. Utrolig! Gleder meg til flere innlegg hos deg.
      Jeg har også mer fra Madeira. Hilsen Tove

      Slett