lørdag 11. november 2023

 I morgen er det farsdag!
Jeg gratulerer alle fedre og bestefedre med dagen.
Da blir det kanskje både blomster, gaver og kaker!


Jeg husker godt at vi på skolen lagde farsdags kort, og det var spennende og se om far syntes det var fint. Og det syntes han selvsagt alltid!


Kanskje noen får en slik flott kake?


Eller hva med denne? Lyser opp som solen! Og med stemorsblomster som pynt.


Eller denne flotte kaken i en vakker rødfarge. Også denne pyntet med stemorsblomster.


Er det små barn i huset, er det jo gøy å gi pappa en flott kake med morsomme figurer på!

Her er enda en som er så morsomt pyntet.

Men alle pappaer er ikke like glade i kaker, og da går det an å lage noen små hjerter, i stedet for å gi han store bløtkakestykker. Det tenker jeg han vil sette pris på!


Vi ønsker alle fedre og bestefedre en hyggelig dag med barn og barnebarn!


Vi kan også synge litt etter kakespisingen!

3 kommentarer:

  1. Så mange lekre kaker at jeg ble helt sulten. Her ble det litt av hvert. Jeg hadde bakt mandelbunn med gul krem, og våre søte hadde med seg rester av en marsipankake og en sjokoladekake. Koselig å marker dagen ved å være sammen. Ha en fin fortsettelse av uken. Jeg skal bake i morgen, men det er til min mamma som skal feire dagen sin. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig fine kaker, og de jeg har smakt, er også veldig gode. Men jeg har ikke bakt disse. Jeg har oppskrift på en deilig bløtkake som jeg har bakt mange ganger, men den tok jeg ikke med her.
      Gratulere med mannen, og gratulere med et fantastisk flott advents/julehefte. Det er kjempeflott! Gode dager ønskes av Tove

      Slett
  2. Gratitude for the valuable insights you shared. Your post was truly enlightening!

    SvarSlett