tirsdag 19. november 2013

SKO ER GØY OG SETTER PRIKKEN OVER I'EN!

Jeg var en tur i Oslo sentrum i forrige uke og tittet litt i forretninger.
Jeg elsker sko - og da jeg så denne lekre skoen, måtte jeg inn og titte nærmere hos
BIANCO Footwear i Torggaten.

Da jeg var ung brukte jeg nesten alltid høye heler, men det er lenge siden.
Likevel - når jeg ser slike sko, i de vakreste farger, skulle jeg ønske at jeg orket å gå i dem.
Men heldigvis, vi blir mer fornuftige med årene!




Men det er ingen tvil - det er lekkert med høye heler. Og skoen setter alltid prikken over i'en.
Om antrekket er aldri så flott, har man ikke sko som passer, blir det et stort minus!

Bianco er en flott skobutikk, og den smarte utstillingen på en av veggene bakerst i forretningen er annerledes, og skaper en god stemning i forretningen.
Det er gøy at noen gjør det litt utradisjonelt.




Og på motstående vegg (se nedenfor) er det en annen type display for sko/støvletter til tøffere klær og utebruk.

 

Vel - da er det bare å gå til byen og la seg friste. Men forsøk å huske at du kanskje skal holde ut i mange timer med skoene på. Det kan være lurt å ta med seg et par sko ekstra, slik at du kan bytte etter mye dansing. For vonde ben kan ødelegge hele festen. Det vet jeg alt om! Hilsen Tove







4 kommentarer:

  1. Så morsomt for her har du en skogal!
    Jeg har høge hæler og støvletter i alle farger og fasonger.
    Ja en hel vegg i kjellern med fargeglade sko, der har du meg!
    Sko er alltid gøy! Må nok innrømme at noen av skoene har ikke blitt brukt så mye, men noen gleder skal man ha.
    De topper alltid kostymet!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Åh!
    Jeg ELSKER sko jeg og! Og jeg har et uant antall par… I mange forskjellige farger. Bianco har lenge vært en favorittbutikk :)

    SvarSlett
  3. Jeg har/hadde også en mengde gamle sko på loftet som jeg ikke har hatt hjerte til å kvitte meg med. Men nå måtte de fleste bort da jeg hadde stor-opprydding. Men noen har jeg fremdeles, selv om jeg ikke bruker dem. Så da er vi nok skogale begge to, Ingun.
    Kos deg i finværet. Hilsen Tove

    SvarSlett
  4. Som dere ser svarte jeg Ingun før neste kommentar var lagt ut.
    Så det viser seg at vi nå er tre skogale damer!
    Tilsammen høres det ut til at vi har nok sko til å starte skobutikk!
    Så gøy! Hilsen Tove

    SvarSlett