tirsdag 4. juni 2013

Nok et besøk i et bygdekvinnelag før sommerferien.
 
Denne gang hos Øvre Folldal Bygdekvinnelag.


Du er hjertelig velkommen til foredrag om farger i
 
Fjellheim Samfunnshus på Dalholen
mandag 10. juni kl. 19.00 - ca. 22.00.
 
Foredraget er kalt Fargene forteller, samme tittel som min bok.
 
Jeg kommer til å ta for meg mange ulike temaer:
Fargenes egenskaper, farger virker ulikt på ulike mennesketyper, farger i naturen, farger og mat, farger i interiør hjemme og på arbeidsplassen, farger og klær, farger og syke/eldre/demente, farger og barn etc.
 
Jeg oppfordrer også menn til å komme, for farger er like viktig for menn som for kvinner.
Farger er ingen "kvinnegreie"!
 
Velkommen skal du være!
 
Hilsen Øvre Folldal Bygdekvinnelag + Tove

2 kommentarer:

  1. Hei, Nydelig bilde! Lykke til hos Øvre Folldal bygdekvinnelag! De kan glede seg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Ballblom er så vakkert! Minner meg om barndommen.
    Takk - jeg gleder meg til å reise dit. Som sagt, bygdekvinner er noe for seg selv! Jeg har det alltid hyggelig sammen med dem.
    Klem Tove

    SvarSlett