tirsdag 22. desember 2020

 Kjære alle bloggvenner og  følgere av bloggen min.


Jeg vil gjerne ønske dere alle en hyggelig jul, selv om den for mange sikkert vil bli veldig annerledes enn vanlig.

Jeg håper dere og deres nærmeste er friske, slik at dere kan være sammen i julen.

Det har vært langt mellom innleggene her på min blogg, men jeg vil prøve å ta det igjen neste år.

Ikke glem at lys og farger er utrolig viktig i denne tiden. Legg bort det grå, og hent frem fargene, enten det er i blomster, puter, bilder, eller dine egne klær.



En god og fargerik jul ønskes dere alle av Tove.




8 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg også en god Jul. Ungene kommer hjem etter hvert hit i jula, så vi satser på en samling andre dag jul. Jeg har i allefall laget ferdig mat og kaker. Men nisene og julepynten kommer ikke fram før lille julaften her i huset. Bare engler og adventskrans hos meg hittil. GOD JUL!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ønsker.
      Det blir hyggelig for dere at ungene kommer. Håper dere får en flott 2. juledag!
      Vi feirer med våre i Åsgårdstrand.
      Alt godt ønskes deg og dine av Tove og HJ.

      Slett
  2. Tusen takk - jeg ønsker deg og dine kjære også en god jul.
    Nå pynter vi juletreet i stuen og på ettermiddagen lyser lysene ... alle er glade.
    Alt det beste for deg Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint å høre. Vi ønsker dere en herlig jul med familien uansett corona.
      Beste hilsener fra Tove

      Slett
  3. Jeg vil ønske dere også en riktig god jul! Håper det fremdeles er mulig å samle noen av de nærmeste, og at julen blir koselig. Hils! Klem, Oddi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ønsker, Oddrun. I dag skal vi feire hos Håkon, og 3. dag blir det "julaften" med de andre.
      Håper det går bra også hos deg.
      Vi ønsker deg og dine en god jul uansett.
      Klem fra oss begge.

      Slett
  4. Her har vi en fargerik jul. Det er stille dager etter at vi har brukt opp julebesøkene for denne spesielle julen. Nå går det i sjakk på TV, blogging om minner om julebukker fra barndommen og lesing av bøker vi fikk til jul. Endelig fikk jeg boken din "Fargene forteller"! Herlig, innholdsrik bok! Ønsker deg god romjul! Hilsen Jorun

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at dere har en fargerik jul, og at du er fornøyd med boken min. Det gleder meg.
      Vi måtte feire julaften i går, da et av våre barnebarn hadde vært koronasmittet, men heldigvis nå er frisk. Hun fikk smitten i Fredrikstad, der hun studerer til sykepleier.
      Da reiser vi hjem fra Åsgårdstrand i dag, og resten av julen blir stille og rolig.
      Fortsatt gode dager ønskes av Tove

      Slett