lørdag 18. januar 2020


Det er med stor glede jeg kan fortelle at boken min -      Fargene forteller Om fargenes betydning - symbolsk - psykologisk og estetisk, nå igjen er på lager.

Jeg vet at det har vært venteliste på den, men nå kan den igjen bestilles. Og de som har stått på vent på SD (lageret), vil få den tilsendt.
Boken har vært utsolgt siden slutten av november, og kom på lageret i går.

En liten opplysning til dere som har boken, eller som kjenner den, og som kanskje vil anbefale den til andre, den er litt forandret. Den største forandringen er at i stedet for en løs arbeidsbok i plastlomme bak i boken, er teksten herfra lagt inn som ekstra sider bak i boken. Det ble kjempefint.
Det er derfor ikke slik at arbeidsboken mangler, som kanskje noen ville trodd.

På grunn av forandringen er dette 2. utgave, 1. opplag 2020, og boken har fått nytt ISBN nummer. Det er ISBN 978-82-02-66685-9. Den 1. utgaven kom i hele fire opplag, så ettersom boken ikke er forandret i tekst eller bilder, er dette egentlig 5.opplag. Jeg er litt stolt.

Jeg takker forlaget Cappelen Damm for den nye utgivelsen. Det er fint å ha et godt forlag.

Nå som boken er tilbake er det ikke noe problem med kurs eller foredrag rundt i landet.
Ta kontakt med meg dersom du ønsker at jeg skal komme til ditt firma, din butikk/kundetreff, ditt lag eller forening, eller din vennegruppe.
God helg ønskes av Tove!

PS. Blogginnlegget om fargen indigo blir publisert i begynnelsen av neste uke, så følg med!

Bilde hentet fra Fargene forteller.











6 kommentarer:

  1. Så festlig. Gratulerer så masse! Lykke til med fargekurs og ha en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - jeg er veldig glad!
      Ønsker deg en herlig søndag i finværet! Hilsen Tove

      Slett
  2. Heisann Tove, sol i dag heldigvis, ikke grått og trist som resten av uka. Det er tid for å gå ut og nyte naturen. Herlig regnbuebilde du viser. Og angående musikk, Cliff hører vel også med i hva du hørte på? Ha en fin, fin dag ;:OD)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin kommentar på FB, og også her. Mange har reagert på innleggene om fiolett, og om bok. Det er hyggelig.
      Jo, jeg synes også Cliff var OK.
      Fint vær også i dag heldigvis. Hilsen Tove

      Slett
  3. Så artig, gratulerer! Ellers, jeg lever her nord, men suller rundt i mørket. Det ordner seg etterhvert. Du kan hilse HJ med at jeg har smakt, nydelig god, passer også til lutefisk.
    Ellers er det artig at du har bilde fra Vesterålen i nyttårsinnlegget ditt. Det kan fort bli anledning til flere besøk, Vesterålen forsvinner ikke. Du spurte i en kommentar til et av mine innlegg om vi ikke hadde sittet på den benken jeg hadde bilde av. Jo, det gjorde vi i sommer, benk i Nyksund med perfekt utsikt.
    Hils, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Hyggelig å høre at du lever der nord. Sannelig har dere hatt ille vær mesteparten av tiden.
      Da har jeg overbragt din hilsen til HJ. Han likte den. Klart jeg måtte ha med Vesterålen! Da hadde jeg rett med hensyn til den benken. Det var ytterst på brygga. Jeg elsker det stedet!
      Kjære deg - nå som lyset er borte, og det er mye dårlig vær må du gjøre deg til venns med oransje. Jeg gir meg ikke på det. Ta en ferskenfarge, ikke for mye gult i den, da blir den stikkende! Kjøp deg et pledd i fersken fargen. Lykke til!
      Alt godt ønskes deg av oss begge. Klem fra Tove

      Slett