onsdag 11. desember 2013

Viktig å være pen, og velge fine farger både utenpå og under!
 
Jeg har i tidligere innlegg i høst vist bilder av ulike typer klær, sko og vesker.
Men hva med det vi har under? Og hva med smykker?
 
Opp gjennom årene har kvinners undertøy ofte vært hvitt, sort eller kremfarget.

Jeg synes det er gøy også med litt farger også på undertøyet.
Men det er viktig at du selv føler deg vel.
Noen vil sikkert føle at den sterke røde fargen er "too much".
Når vi velger farger bør vi kunne litt fargepsykologi.
Det er stor forskjell på å  ta på seg undertøy i den varme, røde sexy fargen, og den kjølige blå!

Disse bildene tok jeg tidligere i høst hos
ginatricot på Strandtorget Kjøpesenter i
Lillehammer.

Vel - det var det vi har under - men hva med smykker?



Fra Lilleberre - www.lilleberre.no,
kan jeg vise deg noen fine smykker.
Vil du se mer kan du gå inn på deres nettsider!


Et lekkert armbånd er flott, men fargene må selvsagt passe til fargene vi har valgt på antrekket.

 
Men noen ganger er det kanskje også elegant med et fargenøytralt smykke?


Både smykker og lekkert undertøy er selvsagt også utmerkede julegaver!
 


Utvalget til venstre er riktignok fra høsten 2011, men da ser du mer av det Lilleberre har å by på. Og kanskje kan du spesialbestille etter eget ønske? Som du ser er det lekre armbåndet over solgt, og det forstår jeg, for det er kjempelekkert! Håper at du synes at julegavetipsene er fine? Hilsen fra Tove.
 
 

6 kommentarer:

  1. Å smykke i hjel grå hverdager kan man gjøre både inni og utenpå! mariL:)

    SvarSlett
  2. Det var en artig måte å si det på! Klart man kan. Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Så enig med deg som skriver øverst, flott !
    Jeg lager smykker, men bruker lite.
    Litt farger på undertøy er gøy!

    SvarSlett
  4. Jeg synes at vi skal legge ut bilder av dine smykker på bloggen på nyåret hvis du er enig. Hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Hei Tove, Enig med deg - farger gir energi også helt innerst og farger i smykker er viktig blikkfang i et antrekk! klem Siv:-)

    SvarSlett
  6. Jeg jobbet for flere år siden i motebransjen innen bijouterie, og det var kjempegøy. Og selvom jeg har ekte smykker som jeg er veldig glad i, er det gøy også med smykker i flotte farger, selv om det hverken er sølv, gull eller ekte stener.
    En god helg ønskes av Tove

    SvarSlett