mandag 11. juli 2011

I dag lar jeg bildet si det meste!

Jeg har vært så heldig å få lov å benytte bilder fra IFI - Informasjonskontoret for farge og interiør.
Det er jeg veldig takknemlig for.
Dersom du skal pusse opp, logg deg inn på ifi.no, og få mange, gode tips.
Du kan nå gå rett inn fra min blogg, og klikke deg inn på IFIs logo, litt lenger ned til høyre.

Foto: Produsenten/Borge/ifi.no

Et ungdomsrom kan være så mangt. Smak og behag er svært forskjellig, og i ungdomstiden kan den forandre seg raskt. Mote og trend dikterer mye, men i dette tilfelle er det nok heller den personlige smaken som har fått råde - eller kanskje bare en vill ide?

Hvordan tror du dette rommet vil være å oppholde seg i over tid? Jeg vil gjerne ha din kommentar.
Tove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar