lørdag 16. mai 2026

Kjære alle venner og følgesvenner både her på bloggen og ellers.
Jeg ønsker dere alle en riktig fin 17. mai!
Håper været blir brukbart uansett hvor dere bor i landet.
Kos dere!


For et vakkert flagg vi har i flotte farger!


Her er også en vakker regnbue! Bildet er fra Åsgårdstrand.


Og vi er heldige som bor i Norge, og også kan nyte den flotte naturen!

Med fargeglade 17. mai hilsener fra Tove.

4 kommentarer:

  1. Farger i naturen og farger i hverdagen. Jeg er en ivrig strikker og merker godt at strikketøy med mange farger gjør meg gladere. Kommer på bloggen etterhvert........

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg forstår ikke helt at du orker å strikke så mye. Får du ikke vondt i armene dine? Men det er jo så flott alt du strikker! Takk for nok en hyggelig kommentar. Klem fra Tove

      Slett
  2. Kjære Tove, jeg ønsker deg en flott mai fortsetter og sender deg mine varmeste hilsener.
    Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Viola. Jeg var jo inne på din blogg, og alle burde inn dit. Så fantastiske bilder av natur og opplevelser, og så flotte bilder av det du lager.
      Alt godt ønskes deg av Tove.

      Slett