mandag 24. august 2020



Nok en gang kan jeg fortelle at boken min

Fargene forteller 
Om fargenes betydning - symbolsk, psykologisk og estetisk

er på lager i nytt opplag.

Den var også utsolgt i vinter, men den 18. januar 2020 kunne jeg legge ut det innlegget du ser under. Det jeg skrev der gjelder også nå, derfor har jeg kopiert inn innlegget her, bare rettet noen småting.

Jeg vet at det har vært venteliste på boken også denne gang, men nå kan den igjen bestilles. Og de som har stått på vent på SD (lageret), vil få den tilsendt.
Boken har denne gang vært utsolgt siden i våres,  men kom på lageret før helgen.

En liten opplysning til dere som har boken, eller som kjenner den, og som kanskje vil anbefale den til andre, den ble litt forandret i 2. utgave. Forandringen er, at i stedet for en løs arbeidsbok i plastlomme bak i boken, er teksten herfra lagt inn som ekstra sider bak i boken. Det ble kjempefint.
Det er derfor ikke slik at arbeidsboken mangler, som kanskje noen ville trodd.
På forlagets sider har det stått at det følger med en arbeidsbok, men dette rettes nå, slik at det ikke blir misforståelser.

På grunn av forandringen er dette 2. utgave, 2. opplag 2020, og boken har fått nytt ISBN nummer. Det er ISBN 978-82-02-66685-9. Den 1. utgaven kom i hele fire opplag, så ettersom boken ikke er forandret i tekst eller bilder, er dette egentlig 6.opplag. Jeg er litt stolt.

Jeg takker forlaget Cappelen Damm for at de har trykket nok et opplag. Det er fint å ha et godt forlag.

Nå som boken er tilbake er det ikke noe problem med kurs eller foredrag, dersom de gjeldende corona-reglene blir fulgt.

Ta kontakt med meg dersom du ønsker at jeg skal komme til ditt firma, din butikk/kundetreff, ditt lag eller forening, din skole, eller din vennegruppe.

En god og fargesprakende høst ønskes av Tove!


6 kommentarer:

  1. Hei igjen. Så fantastisk artig at det kommer nytt opplag igjen. Det betyr jo at den selger, og du har god grunn til å være stolt. Godt jobba!, sier vi her nord. Klem, Oddi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja det var viktig med nytt opplag nå, for vi skal bruke dem på skolene når jeg underviser om en måneds tid. Klem tilbake.

      Slett
  2. Hei!
    Jeg har vært litt travel, men nå kan du gå inn å kikke på hvilken kvinner jeg har hedret på Utstillingen. Den må du komme å se, jeg fikk utrolig mye skryt og litt salg 1. dagen.
    https://ingunkleppan.blogspot.com/2020/08/utstillingen-hommage-til40-kvinner-i.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet at du har vært travel. Jeg kommer ikke inn på linken, men jeg gikk inn og så på en av dine sider, og så det flotte smykket til Ingrid Wigernæs.
      Ikke rart at du får mye skryt!
      Håper jeg får vært på utstillingen, men nå er jeg i Oslo og forbereder forelesninger. Tvi! Tvi!
      Hilsen fra Tove

      Slett
  3. Hei på deg i denne sensommeren. Ja, nå vender jeg tilbake til det vanlige mer og mer etter en fin sommer i Norge.Koselig å se bilder fra din juli og gratulerer med nytt opplag av boken din. Jammen kan du være stolt. Farger trenger vi vel mer og mer av i disse rarer koronatidene, sammen med kos og hygge føler jeg.Her ble det et fargerikt bilde på veggen over sofaen og det ble fint i den gryende høst. Ha en fin dag videre. Vi tastes!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du er tilbake. Gleder meg til å se dine vakre og fantasifulle innlegg.
      Takk for gratulasjoner, jeg er veldig glad, for vi bruker mye fra den i undervisningen jeg snart skal ha.
      Og klart vi trenger farger nå som mange er litt deppa pga corona. Nå har vi fremdeles mye sol her, men når det blir kortere dager og mer mørke, da må vi unngå grått! Når høstfargene kommer må de nytes.
      Gratulere med nytt bilde. Kanskje får vi se det på bloggen? Fine dager ønskes også deg.

      Slett