tirsdag 31. desember 2019

Velkommen til en ny morgen, en ny dag, 
et nytt år, et nytt ti-år!


Her ser du midnattsola like ved Nyksund i Vesterålen. Bildet tatt 21. juni kl. 24.23. 
Uten sola og lyset hadde det ikke vært noe liv på jorda.
Og i lyset finner vi fargene, som er med på å sikre videre liv. Det hele er et under!


Og her ser du et bevis på at fargene lever i lyset.
Regnbuen - som har fascinert oss mennesker til alle tider. Var det trolldom?


Bruk dagene og årene som ligger foran deg på en best mulig måte.
Vi vet ikke hvor mange vi får, og det er heller ikke det viktigste. Det viktigste er å fylle dager og år med noe positivt!

Jeg ønsker deg mange gode og fargerike dager og år! Hilsen Tove.

Ps. De to siste bildene er tatt på Madeira i mars. Det første langt oppe i fjellet, det andre fra balkongen på hotellet.

6 kommentarer:

  1. Takk for vakre bilder. Vi har solen de siste dagene, og det er fantastisk... knallblå himmel med vinterens farger... bare glede her.
    Jeg vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år Tove.
    Takk for gamle året, for fine kommentarer og blogg vennskap. Jeg ser frem til mange flere i 2020...
    de gylne 20-årene... minnre??? Kos deg. Klem til deg.
    Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk også til deg, Viola, for hyggelige tilbakemeldinger. Og alt godt ønskes deg og dine i det nye året.
      Veldig hyggelig med blogg-venner. Med fargeglade hilsener fra Tove

      Slett
  2. Tusen takk for alt fint du har vist oss i året som har fått og lykke til videre. Sier godt nytt år her også jeg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og takk til deg for alt det fine og kreative du viser oss på din blogg. Gode dager ønskes av Tove

      Slett
  3. Takk for kloke ord! Da jeg fylte femti år, bestemte jeg meg for at hver dag skulle jeg gjøre noe som gav meg glede. Har strikka mye siden da,men like viktig er det kanskje at jeg har gledet meg over det jeg har fått gjort.

    Godt nytt år til deg og dine! Gleder meg til å følge deg i det nye året!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Du gjør meg alltid glad med dine kommentarer. Og det er en fryd å se alt det fine du strikker. Jeg har en svigerdatter som også er kjempeflink, og vi får vakre ting, både min mann og jeg. Tror jeg må sende deg bilde av de flotte tøflene vi fikk til jul.
      Gled deg over livet, det du gjør, over barn og barnebarn. Fargeglade hilsener fra Tove

      Slett