tirsdag 22. desember 2015

En god og fargerik jul ønskes alle lesere av bloggen min!

En god bekjent av meg, Astrid Lind, er en meget dyktig designer, illustratør og formgiver.
Med hennes egenproduserte "hjertesky", som jeg har fått lov å bruke, 
sender jeg mine hjerteligste julehilsener til dere.   
                                               
Astrid Lind fotoimage.no


Et vakkert bilde fra hytta vår på fjellet kan kanskje også gi deg julestemning.
I år er det nesten ikke sne der, men dette er fra et par år tilbake.
Kos deg og nyt julen. Ikke stress! Hilsen Tove.

4 kommentarer:

  1. Ja, reist til Malta, der er det flott.
    Stresset med jul i år har iallefall ikke jeg gjort. Adventstaken står enda i kjelleren, men i går puntet jeg med engler i et vindue og hjerte på ytterdøra og bakte fire slag kaker og handlet all maten, så nå kan jula komme.

    Men litt snø i høyden så skiene kunne finnes frem hadde vært topp!

    Ha en strålende jul til deg og familien!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har sannelig stått på i hele år, så en ferie nå var helt sikkert riktig!
      Og jul blir det uansett - så bare nyt den!
      Jeg skulle også ønsket meg litt snø. Det er noe oppe på hytta, men det er nok ikke kjørt løyper.
      Men i Åsgårdstrand der vi feirer, har det vært fantastiske, fargesprakende soloppganger og solnedganger. I går tok jeg mange bilder. Så jeg får glede meg over fargene. Kanskje har det vært slik også på Hamar?
      En god og fredelig jul ønskes også deg og din familie. Hilsen fra Tove

      Slett
  2. Heisann... litt sent, men godt: Ønsker deg av hele mitt hjerte en flott jul og stemningsfull romjul med mye hygge sammen med dem du er gla´i.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig hilsen. Vi har hatt veldig hyggelig samvær med alle våre, og det har sikkert du også.
      Nyt de resterende juledagene, de forsvinner før du vet ordet av det! Juleklem også fra meg.

      Slett