fredag 25. april 2014

Gøy med farger når det er vår!


Da jeg gikk forbi Kitch´n på Stovner Senter, ble blikket mitt trukket mot denne fargerike hyllen!
Hvis du går inn på www.kitchn.no, vil du kunne se produktene bedre, og hvor fine de er. De er fra Bodum.
Bytt ut fargeløse gjenstander på kjøkkenet og på hybelen med fargeglade hjelpemidler, så stiger humøret mange hakk!

Også is-skjeene fra samme forretning, smilte imot meg.
Farger gjør underverker!












Hos Søstrene Grene fant jeg de fine thermokannene du ser over. Også til å bli glad av! Den lyse aqua-fargen er motefarge for våren 2014, så den er aktuell. Dessuten er det en vakker farge, som jeg selv er veldig begeistret for.

Også den lekre magentafargen på lokk og hank lyser opp de grå kannene.

Og butikk nummer tre er TGR, med fargeglade produkter. Her er farger som virkelig får oss til å tenke på vår, sol og sommer! Ikke er det dyrt heller! 
Hilsen Tove.

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Det går godt an å vindusshoppe - og heldigvis bli glad av det. Her i huset er alle skap og hyller fylt opp så det rekker. Må holde igjen...
    Burde holdt garasjesalg til lørdag, men da må jeg sette meg ned å vurdere hva skal bli... hva skal ikke bli, og det tar tid som jeg ikke har nå!
    Forresten det er bare snakk om å prioritere...
    Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  2. Mine skap og skuffer er også fulle. Og jeg er ikke flink til å kaste. Skulle ønske jeg var flinkere, for da kunne jeg byttet ut noe, men det er vanskelig. Du har så rett med prioritering, men ..... Kos deg i solen!
    Hilsen Tove

    SvarSlett