lørdag 10. mai 2014


Kvinner i Focus




Bli med på seminaret; KVINNER I FOKUS, lørdag den 31. mai på HOLMEN FJORDHOTELL! 

Drømmer du om en sommerdag ved Oslofjorden fylt med spennende foredrag, laget spesielt for kvinner?
God mat og yoga er inkludert. 

Da er kanskje seminaret KVINNER I FOKUS, på HOLMEN FJORDHOTELL midt i blinken for deg? 

Bindende påmelding til siv.henningstad@sivshus.com                
innen 20. mai.


Se programoversikt som er lagt ut på denne siden. Velkommen til en dag fylt med viktig kunnskap, inspirasjon og frisk sjøluft! 



Ettersom jeg er en av foredragsholderne, håper jeg selvsagt å se deg der.
Mitt foredrag vil handle mye om at vi er ulike mennesketyper, som både trenger ulike farger, ulke aktiviteter og ulikt kosthold. Hilsen fra Tove


PS. Info om HOLMEN FJORDHOTELL finner du her.

5 kommentarer:

  1. Heisann!

    Merkelig det der med Yoga. Vi har gratis timer på skolen... og jeg deltok en sesong, men følte meg ikke vel etter øvelsene, trodde det var dårlig luft og dårlig lys i den gamle gymsalen som var årsaken. Så fikk vi ny gymsal, og jeg starta på neste sesong med frisk mot, men også denne gangen måtte jeg legge meg og hvile vel hjemme ... så viser det seg at jeg som har lavt blodtrykk ikke tåler opp- og nedøvelsene så godt. Nå har jeg lagt yoga på hylla, dessverre.
    Jeg hadde en fin dag med Saga i Oslo i går. Håper konfirmanten og selskapet også opplevde en flott vårdag.

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke forsøkt yoga før. Yoga er vel både en form for trening og meditasjon/mindfulnes? Jeg har imidlertid gått på "Silva mind control kurs", og hadde stor nytte av det. Derfor blir det spennende også for meg å forsøke yoga.
    Så bra at du koste deg i Oslo. Vi hadde en fin og solrik helg i Åsgårdstrand, og konfirmanten fikk en flott konfirmasjon. Hilsen Tove

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Dammen grenser inn til tomta vår og noen hus til, men vi eier den ikke!
    Kanskje vi, naboer, kan få kjøpt den, men vi vil at kommunen setter den i stand slik de har ansvar for... men de bestrider det! Det er en tvist mellom sameiet som eier dammen og kommunen. Åpne etiketten dammen og se hvilken idyll den har vært for dyr og mennesker. Det skjedde en lekksajse i et rør vinteren 2013, røret som sprakk er nå reparert.
    I all hast...

    SvarSlett
  4. Heisann! Nå henter jeg straks boka di! Gleder meg...

    SvarSlett
  5. Så hyggelig! Håper du får mye glede av boka. Vær klar over at det ligger en arbeidsbok i en plastlomme bakerst i boka. Ved å benytte den, kan du kartlegge deg ganske så nøyaktig! Vi er nemlig sammensatt av egenskaper fra flere av mennesketypene. Derfor kan man gjenkjenne egenskaper fra flere grupper, men den gruppen som har flest av "dine" egenskaper, setter størst preg på din personlighet.
    Dette blir spennende!. Lykke til ønskes av Tove

    SvarSlett