onsdag 3. april 2013

Vel overstått påske.
 
Jeg hadde gjort ferdig en påskehilsen til dere lesere, og hadde til hensikt å legge den ut onsdag før skjærtorsdag.
Men da jeg ikke er flink nok teknisk på data, la innlegget seg bak to andre innlegg p.g.a. datoen jeg hadde skrevet det. Derfor har dere kanskje ikke fått påskehilsen fra meg. Det er synd.
Men dere kan jo lese den nå.
 
Jeg vil bare skrive noen få ord i dag forå vise hvilken farge/r som dominerte min påske i år.

 
Blått har vært  hovedfargen i denne påsken. Har dere sett en blåere himmel?!
Og bildet lyver ikke - slik var det dag etter dag i 13 dager.

 
Men denne dompappen og hans kone besøkte fuglebrettet hver dag sammen med ravskriker, kjøttmeis og andre meisearter.
Rødt blir derfor også en påskefarge for meg i år.
 
 
Og her er nok et bilde preget av blått og rødt. Mitt yngste barnebarn og meg på skitur.
Dette er tatt på mitt favorittsted, Heggestuen seter.

 
Her fant vi også denne påskehøna.
Så det ble også litt gult både her og på pynt inne i hytta.
Og ikke å forglemme den gule sola som skinte hver eneste dag!
 
Stakkars dere i nord som ikke fikk oppleve en slik drømmepåske! Det er kanskje deres tur neste år!
 
Til slutt vil jeg bare skyte av Trio Foto A/S på Strandtorget i Lillehammer. Se fotobutikken.com.
Maken til service skal man lete lenge etter!
Jeg har nemlig en hyttebok som jeg limer inn bilder i. Og både oppover til hytta før påske, og på hjemveien snudde de seg rundt og fremkalte bilder på en, to tre slik at jeg kunne få limt dem inn i boken.
Jeg synes det er så hyggelig å skryte når noen yter god service, for det kan være mangelvare i våre dager!
Tusen takk - jeg kommer igjen. Hilsen Tove

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for ros å hyggelig omtale.Du er selvsagt alltid velkommen til oss i fotobutikken.Flotte sider og innlegg du har forresten. Her plukker vi gjerne ideer.
    Har delt din side med våre kunder på FB.En riktig flott dag med "gilde" farger ønskes deg ;-))
    Mvh
    Ragnhild i fotobutikken.

    SvarSlett
  2. Så flott at dere har sett rosen jeg gir dere. Det fortjener dere.
    Og takk for hyggelig kommentar, og for at dere har delt bloggen med deres kunder.

    Har dere noen artige, fargerike bilder dere ønsker å dele med andre, er det bare å sende dem til meg som vedlegg til e-post, så kanskje jeg kan bruke dem i et innlegg. Adressen er: tove@steinbo-dialog.no.
    Beste hilsener fra Tove.

    SvarSlett