fredag 12. april 2013

Fargeklatter i interiøret
 
I mitt første innlegg etter påske  roste jeg fotobutikken, Trio Foto på Strandtorget i Lillehammer for god service.
 
Jeg vet ikke om det er folket på Lillehammer  eller Lillehammer-luften, men jeg fikk også kjempeservice i en av de andre forretningene på samme sted - Åhlèns. Se mer på www.ahlens.no.

Foto hentet fra Åhlèns bildearkiv.
 
De har et helt utrolig utvalg av alt fra gardiner, puter, småmøbler, kjøkkenutstyr og alt som hjertet kan begjære for å sette prikken over I´en hjemme - og det beste av alt DE HAR MYE FLOTTE FARGER!

Foto av puffene er hentet fra Åhlèns arkiv.
Jeg spurte de to hyggelige damene om jeg kunne få ta noen bilder til bloggen min, og det var bare positivitet og hjelpsomhet. Men p.g.a.lyset var det vanskelig å få gode bilder, men de prøvde å hjelpe på alle måter. Noen bilder tok jeg, men da jeg fikk vite at jeg kunne bruke blder fra deres bildearkiv, har jeg brukt noen av dem i stedet. Kos deg nå med flotte farger!
 
Her ser du først stoff-puffer i sterke farger som kan være den fargeklatten du trenger.
Her kan du sikkert finne både pledd, puter og gardiner som matcher. Utvalget er kjempestort!

Bildet er tatt av meg, og fargene kunne vært bedre

Vakre puter i et uttall farger og mønstre. Kan du ønske deg mer?



For meg er det en opplevelse å komme inn i en forretning med så godt utvalg når det gjelder farger. Jeg, og mange med meg, er nå veldig lei den minimalistiske trenden. Likevel vil jeg si at vi må velge farger med omhu. Og ikke glem det jeg har sagt så mange ganger før, og sikkert kommer til å si igjen - det kan være like galt med for mye farger, som det er med fravær av farger!

Bildet av putene under er tatt av meg, og også her kunne fargene
vært bedre. Gå til Åhlèns og se selv!


Små, søte benker eller krakker fant jeg også.
De kan være ensfarget, eller trukket i stoff med artig mønster i flotte farger.
Du kan velge mellom flere mønstre og farger. 
Bildene av fugleputen og de to krakkene er hentet fra Åhlèns bildearkiv.

Jeg kommer sikkert til å vise dere flere småting fra Åhlèns i senere
innlegg på bloggen.

Takk igjen til de hyggelige damene på Lillehammer.
Jeg stikker nok innom når det passer på vei til hytta.

God helg ønskes av Tove.





 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei, Herlige fargeklatter og supre funn fra Åhlens! Enig med deg den butikken har mye fine fristelser! God helg fra Siv:-)

    SvarSlett
  2. Både du og jeg blir glade av farger. Nå våger fler og fler seg til å bli kjent med fargene igjen etter mange års fravær. Det er bra!
    Nyt helgen! Hilsen fra Tove

    SvarSlett