torsdag 31. august 2023

Jeg håper det er greit at jeg er stolt når boken min
"Fargene forteller"
nå har kommet ut i 3. utgave, 8. opplag!


Den kom ut på Forlaget Damm i 2006, og og er nå utkommet nok en gang på
Forlaget Cappelen Damm.
Den ser likedan ut som den første utgaven, bortsett fra at den er noe mindre.
Nytt format er 17 x 24, som er 3 cm mindre i høyden og i bredden.
Men den var jo veldig stor, så denne er blitt kjempefin.
Innholdet er det samme. Prisen er kr. 399,-.

Men på side 2 i boken står det nå:
"Fargene forteller ble første gang utgitt i 2006. Flere samfunnsmessige forhold som jeg nevner i boken har endret seg siden den gang. Men essensen i hva jeg sier om fargenes betydning er fortsatt like aktuelt."

Bilde fra boken Fargene forteller.

De som ikke kjenner boken bør også få vite at det bakerst i boken er en "arbeidsbok", og den brukes til å kartlegge våre egenskaper og væremåter.
Dette har utallige elever på flere skoler benyttet, og også bedrifter har benyttet denne kartleggingen. Veldig viktig å velge riktig utdanning og jobb!

Jeg håper at mange fremover nå får lyst til å lære mer om farger. Hvordan fargene påvirker oss, i klær, i interiør, i markedsføring - ja i alt!

Dersom du vil snakke med meg, ta kontakt. Dersom du ønsker at jeg skal holde foredrag eller kurs, si i fra! E-post adresse.: tove@steinbo-dialog.no. Du finner meg også på Facebook og Instagram.

Med fargeglade hilsener fra Tove.



4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Klart du skal være stolt! Du har skrevet en unik bok om farger. Den har mange spennende opplysninger og vinklinger om temaet farger. Anbefales :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg håper den kan få opp igjen interessen for farger, selv om mange allerede kjenner boken. Jeg vet at mange unge allerede har kjøpt den, og blitt interessert. Det gjør meg glad. God helg ønskes av Tove

      Slett
  2. Du har all grunn til å være stolt! Vi må bli flinkere til å framsnakke oss selv og ta den plassen vi fortjener. Jeg synes det er fint at du reklamerer for det du synes er viktig, nemlig farger!

    Lykke til!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir glad av slike tilbakemeldinger. Takker så mye.
      og ja - farger er så viktig! Gode dager ønskes deg.

      Slett