tirsdag 5. november 2013

Valler videregående Skole
 
Før jeg fortsetter med sunn mat, som jeg lovet i forrige innlegg, vil jeg gjerne sende en hilsen til elevene på kunstfag på Valler Videregående Skole.
Jeg foreleste der i forrige uke, for en liten, men lydhør gruppe elever.

 
Her har vi gruppen. Litt vanskelig å se dem alle på bildet, men fint å vise langbordet og det hyggelige arbeidsrommet.
 
Lærer Torunn Smith brenner for både faget og sine elever, og det er alltid hyggelig å komme tilbake til hennes elever.
 

Her er hele gruppen, inkludert Torunn.
Takk til dere for at dere lyttet med interesse til det jeg fortalte om fargepsykologi og fargesymbolikk.
Synd at vi ikke hadde mer tid, men nå har dere fått en liten innføring i fargenes spennende verden.
 
Jeg kommer gjerne tilbake!
 
Med fargeglade hilsener fra Tove

2 kommentarer:

  1. Så heldige de elevene var. Vi har fått seminar i år og da er budsjettet skjapa til beinet med forelesninger og kursing. Synd, men nå sier politikerne at det skal bli mer til dette så vi krysser fingrene.

    SvarSlett
  2. Så bra at du synes det! Jeg kommer gjerne til din klasse i Elverum.
    Dessuten tror jeg at ikke bare kunstfag-elever har nytte av å lære om farger. Det har alle.
    Ikke glem å fortelle dem om betydningen av sunn mat.
    Ta kontakt med NBK i Elverum hvis de ønsker å delta på kurs i matlaging.
    En god dag ønskes av Tove

    SvarSlett