mandag 4. juni 2012

Fargesprakende sko!

Det er gøy at også sko er å få i sterke farger. Både fritidssko, som tresko og joggesko,  og pensko kan du nå få i sterke farger.


Her er tresko som du kan få kjøpt hos Hege Wölner i Inspirasjonshuset i Brummunndal.

Jeg har også hatt flere kurs om farger hos Hege, og det blir nye kurs 27. og 28. oktober. Første dag er for nybegynnere. Dag nummer to bygger på nybegynnerkurset.

I Inspirasjonshuset finner du også et vell av ting og tang, flotte gaveideer, i tillegg til møbler, tapeter, puter og andre ting til interiøret.

Men nå er det altså sko vi snakker om!


 


Disse skoene så jeg utstilt i Oslo sentrum.
Ikke akkurat gode å gå i, men du verden så lekre!
Det var slike jeg brukte da jeg var ung! Tove

6 kommentarer:

  1. Hei, Herlige skobilder - helt klart til inspirasjon:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Hei Siv.
    Helt enig - sko i slike pang-farger gir både godt humør og energi!

    Men foreldre bør tenke seg godt om når det gjelder skofarger til barn. Har de et "full-fart-barn" bør de ikke la barnet få røde sko. Da kan det bli mye knall og fall!
    En god og fargesprakende dag ønskes av Tove

    SvarSlett
  3. Sko er spennende, og særlig de med farger!
    sko med flotte farger løfter hele antrekket. De behøver ikke være sterke i fargen men kan like gjerne ha en spesiell spennende valør som er litt uvanlig!

    SvarSlett
  4. Nå gleder jeg meg veldig til kurset i mitt Inspirasjonshus Tove! Det er alltid like vellykket når du kommer opp til oss i Brumunddal!

    Gøy at vi har fått til trinn 1 og trinn 2 kurs denne gangen.

    Butikken min Inspirasjonshuset finner dere sentralt ved E6 i Brumunddal på vei opp til Gudbrandsdalen, Hamarområdet rett ved Mjøsa. "Interiør & farger er min lidenskap så jeg kunne ikke tenke meg noen annen jobb"

    Ta gjerne en titt på bloggen min: http://hegewolner.blogg.no/

    Eller vår nettside: www.hegew.no
    Vi har også fått nettbutikk: www.inspirasjonshuset.com

    Ønsker dere alle en strålende uke og velkommen når du måtte ønske det i butikken eller på nett.

    Mvh
    Hege Wølner

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege.
      Da er vi to som gleder oss. Alltid hyggelig å ha kurs hos deg!
      Håper selvsagt at mange melder seg på. Vi trenger å fokusere på farger om høsten når mørket har senket seg og de fleste fargene i naturen er borte. Og dessverre, da forsvinner også som regel de morsomme fargene på klær og sko. Og da trenger vi egentlig farger som mest! Tove

      Slett
  5. Helt enig! Sko er spennende, og understreker antrekket.
    Og selvsagt velger man farger som passer til det man har på. Men nå sommerstid er disse knallfargene festlige!
    Hilsen Tove

    SvarSlett