lørdag 11. februar 2012

Fargesprakende kjoler fra fersk designer!


Marianne Lien Omang har skrevet følgende til meg:


Jeg er tidligere student fra Westerdals school of Communication, eksponeringsdesign, 2008-2010. Der hadde jeg blant annet om fargenes påvirkning, med deg som inspirerende lærer.


Jeg har alltid likt å omgi meg med farger, både i hjemmet mitt og på de klærne jeg bruker. Jeg har stor tro på fargenes betydning, og er helt sikker på at vi alle blir så mye gladere ved å omgi oss med de riktige fargene. Det handler om å våge, og å tørre å synes.

Jeg begynte tidlig å sy, allerede som tenåring. Fargerike stoffer fikk jeg fra farmoren min. Stoffene brukte jeg til å sy bluser, som jeg selv brukte.

Nå designer jeg kjoler i fargerike stoffer, som jeg kombinerer med hekling og strikking, og av og til detaljer av gjenbruksmaterialer, slik som gamle gardiner.

Jeg er helt i etablererfasen, og markedsføring betyr mye i denne fasen.

Her ser vi detaljer fra nok en kjole.

En artig hette med litt "pus" på. og så vidt jeg kan se, er det strikkede eller heklede kanter på ermene.

Forøvrig lar jeg kjolene snakke for seg selv.

Hvis du vil ha kontakt med Marianne, kan du gå inn på bloggen hennes.
Du kan klikke deg inn til hennes blogg fra min blogg, ettersom hun har lagt seg inn som følger.

Jeg ønsker Marianne lykke til videre! Kanskje er det noen som får lyst til å kontakte henne? Klikk dere inn på hennes blogg fra min blogg. Hun har lagt seg inn som følger, så det er enkelt. Tove




2 kommentarer:

  1. Kjempefine kjolar! Det er så kjekt her i Blogglandia at alle vil kvarandre GODT! Når ein er flink til å linka til kvarandre blir det eit fantastisk, POSITIVT nettverk. Lykke til! Vil nok kikka innom vidare.

    marian

    SvarSlett
  2. Er det ikke gøy når noen designer klær som gnistrer av livsglede, slik som disse kjolene. Det er så gøy å tenke på at jeg har undervist Marianne i fargepsykologi og fargesymbolikk. Håper virkelig hun vil lykkes fremover!
    Har du gitt en kommentar til Marianne på hennes blogg? Det vil hun sikkert synes er stas!
    Så fint at du vil titte innom bloggen igjen. Har du en blogg? beste hilsener fra Tove

    SvarSlett