lørdag 19. oktober 2024

 Da er jeg ute i naturen igjen - og må bare dele disse fargesprakende bildene med dere!
For en uke siden, nok en dag med regn, men så litt opphold.
Og da jeg så ut av vinduet og så de fantastiske fargene, måtte jeg bare ta en tur ut.
Og selv om de fleste av dere har tilgang til de samme bildene/fargene, vil jeg likevel dele mine bilder her på bloggen.


Jeg er jo så heldig å ha bare ti minutter opp til skogen fra huset. Og selv om jeg ikke ville helt opp i skogen denne dagen, ville jeg gå langs den, der fargene var fantastiske.


Gult, grønt og mørk oransje - kan det bli en deiligere fargekombinasjon?!

Jeg går oppover mot det flotte Stovner Tårnet.


Går vi opp til toppen kan vi se helt ut til Oslofjorden, men nå ville jeg se fargene.



Her ser jeg rett ned på ridesenteret.


Og ser også ned på flotte rognebær, som enda ikke har falt av.


Så går jeg ned, og videre på denne koselige veien.


Og for et vakkert, lite tre. For en farge!



Nå har jo også himmelen blitt blå, ikke grå, så enda en vakker farge!


Men dette er vel det aller vakreste treet, som står like ved en flott barnehage.
Jeg håper de som jobber i barnehagen gjør barna oppmerksomme på de vakre fargene her.
Blå himmel, gul bygning, grønne plener og det vakre oransje treet!

Jeg ønsker dere alle en god helg og fine, fargerike høstdager videre.
Du kan lese mer om fargene i boken min, Fargene forteller.
Hilsen Tove







2 kommentarer:

  1. Så flotte høstbilder! Skogen er vakker når det går mot vinter. Her var det fargerik høstskog lenge, men et par dager med kulig og regn, så var nesten alt løvet borte. Mørketida nærmer seg, men fremdeles har vi flere dager med temperaturer på + 10 grader og mer. Nyt høsten, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er deilig med disse fargene om høsten. De liver opp. Men nå er det bare gråvær og regn her, og det meste av bladene faller nå av. Jeg ønsker deg gode dager, Oddi. Klem tilbake.

      Slett