mandag 3. juni 2024

Før jeg går videre med flere bilder fra Kreta, vil jeg vise dere bilder fra en flott og fargesprakende ballettforestilling i Sandvika for vel en uke siden. Det var KGB dans og ballett, som sto bak forestillingen. Utrolig mange dansere på ulike alderstrinn - alle like flinke!

"Colors in motion" heter forestillingen.


For et år siden ble jeg spurt om jeg ville komme til KGB og lære dem mer om fargenes betydning. Det var spennende, da jeg fikk vite at de holdt på med planleggingen av denne fantastiske forestillingen.


Jeg fikk to fribilletter, og tok med min kusine på premieren lørdag for en uke siden. Fullt hus!
Og mer behøver jeg ikke skrive. Det er bare å se på de fargerike danserne på bildene. Dessverre fikk vi ikke lov å ta bilder med blits, men dere får likevel et inntrykk av fargene og danserne.



 



Og sannelig ble det en fargesprakende forestilling! Hele salen klappet og jublet da alle kom frem på scenen etterpå. Og at danserne var kjempeflinke er det ikke tvil om.
Men jeg må også få si at fargene var med på å få forestillingen til å skinne enda sterkere! Hilsen Tove.

10 kommentarer:

  1. Det var sikkert en flott opplevelse. Så mye fine farger! Kos deg videre i juni!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var virkelig en fantastisk forestilling og en flott opplevelse. Så flinke de alle var, og så gøy med de fine fargene! Fargerike dager ønskes deg!

      Slett
  2. Hei Tove. Det hørtes ut som en fantastisk forestilling. Jeg husker du snakket om at du hadde et oppdrag for de når denne forestillingen ble planlagt. Så gøy at du fikk mulighet til å se den. Farger er GØY!
    Hilsen Therese, NCS/Norges FargeAkademi

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var helt fantastisk! Og ja, jeg syntes det var gøy og givende å fortelle dem mer om fargesymbolikk og fargepsykologi. Jeg er virkelig imponert over hva de har fått til med denne forestillingen! Hilsen Tove

      Slett
  3. For et fyrverkeri i farger! Dette må ha vært litt av en opplevelse! Flinke dansere og de nydelige kostymene! Fint at du deler.

    Nå blir det regn og kjøligere her. Mer normalt for årstida her det.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du skulle sett denne forestillingen! Det var en opplevelse. Alt var helt topp!
      Jeg synes det er deilig at det blir litt kjøligere, men jeg er ikke så glad i sterk vind. Gode dager ønskes deg.
      Klem tilbake fra Tove.

      Slett
  4. Jeg liker veldig godt danseforestillinger. Jeg tror du likte det veldig godt.
    Jeg har også en billett til balletten klar. Jeg gleder meg allerede.
    Takk for dine fantastiske bilder, og jeg håper du får en så fantastisk opplevelse snart igjen.
    Mange glade hilsener fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ønsker, Viola. Du skulle vært med og sett denne forestillingen. Så flinke de var, og så flotte farger! Gode og fargerike dager ønskes av Tove

      Slett
  5. For noen bilder, og for noen farger. Jeg måtte se lenge på det første og det siste bildet - og jeg tenkte: for en "fargesprakende himmel" vi alle lever under! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var en fantastisk og fargesprakende forestilling! Der skulle du vært! Klem fra Tove

      Slett