torsdag 16. mai 2024

 Kjære alle bloggvenner og alle som leser bloggen.
Jeg vil få ønske dere en hyggelig 17. mai. 
Det er litt for lenge siden jeg la ut et nytt blogg innlegg.
Det skyldes at jeg har vært på Kreta, den vakre øya.
Og når man har vært borte, er det alltid mye å ta igjen hjemme.
Jeg skal legge ut innlegg fra Kreta i neste uke, og håper dere vil være tilbake å se bilder og lese da.

For et vakkert flagg vi har!


For et vakkert land vi har!
Jeg gikk en tur i skogen i dag, oppe ved Steinbruvannet på Grorud.
Der er det utrolig vakkert! Se den vakre blåfargen på vannet.


Og til og med bekkeblommen hadde sprunget ut.
Gulfargen syntes på lang avstand.


Kos dere i morgen, både med barnetoget og med noe godt å spise etterpå!


Jeg hilser dere med et jordbærhjerte. Selv om det ikke er norske jordbær ennå, smaker de ganske godt.
Hilsen fra Tove.


6 kommentarer:

  1. God 17 mai ønsker jeg deg også. Gleder meg til å se hvor du har vært på Kreta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du hadde en fin dag i går. Sannelig var det varmt! Jeg skal legge ut bilder fra Kreta, men det har vært litt travelt nå. God pinse! Hilsen Tove

      Slett
  2. Ja, da var 17.mai over for denne gangen, og for en fin dag det ble! Kjenner gleden over nasjonaldagen, og fint å bli minnet på hvor godt vi egentlig har det. Og takk og pris for det flotte været! Så får vi vaske bunadsskjorta i morgen.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Da hadde du sikkert en veldig god dag i går. Jeg var sammen med barn og barnebarn. Ja, det var varmt med bunad, men vi må jo ta den på når det er vår nasjonaldag! God pinse ønskes deg og dine. Hilsen Tove

      Slett
    2. Ja, her kommer de fine maidagene på rekke og rad. Og jeg er heldig som kan gå tur her jeg bor.I dag skal vi besøke svigerinne Kirsten på hytta, og i morgen kommer tidligere kollega og venninne Marianne fra Gol hit. Med konfirmasjon i familien neste søndag må det bli mye å være takknemlig for! God pinse til deg og dine!

      Slett
    3. Tusen takk for nok en hyggelig tilbakemelding. Ja, nå skjer det mye hyggelig hos deg. Det er bra!
      Mange gode dager ønskes deg av Tove.

      Slett