lørdag 5. november 2016

Ny bok
I balanse med riktig mat, farger og yoga.


I baksideteksten kan du lese følgende:
God helse er nøkkelen til et godt liv!
Kan du selv gjøre noe for å oppnå en bedre helse?
Bokens råd om sunn og riktig mat, bevisste og gode fargevalg, og yoga-trening, kan forbedre helsen og samtidig gi en bedre livskvalitet.


      Boken er skrevet av Siv Henningstad, Tove Steinbo og                    Mari Lundstadsveen.
Gitt ut på forlaget: Midtskog Gård.
ISBN 978-82-998298-1-6.


Boken inneholder flere vakre bilder med flotte farger, tatt av fotograf Sissi Jorde.

Boken koster kr 249,-.

Du kan få kjøpt boken hos:
bokkilden.no, eller bestille den hos siv.henningstad@sivshus.com.
Les mer på Facebook: I balanse med riktig mat.
Du kan også bestille boken i en bokhandel.
Hilsen Tove.

18 kommentarer:

  1. Gratulere med ny bok!
    Du er sanderlig en aktiv dame.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo egentlig ikke min bok, men jeg har skrevet det som er om farger. Jeg skrev også om farger i en annen bok Siv Henningstad har gitt ut - "Demens", og har også skrevet i en annen bok, en kalender og håndarbeidsbok for flere år siden.
      Jeg elsker å skrive, og jeg har flere manus liggende. Fortsatt god søndag ønskes av Tove

      Slett
  2. Gratulerer med deltakelse i bok. Du er jammen kreativ. Du spurte om jeg var fotograf. Jeg er bare en glad amatørfotograf, men har levert bilder til flere bøker de siste årene, så litt fotograf kan jeg kanskje kalle meg.Jeg er også en glad skribent som deg, med flere manus i mine gjemmer. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.
      Hvis du har levert bilder til flere bøker - da er du en fotograf! - Så vakre bilder!
      Kanskje vi skal starte eget forlag og gi ut noen av våre bøker? Kanskje ingen dum ide!

      Slett
    2. Skal se du får jobben her med å produsere bøker. Ser at Vilt og Vakkert er med også! Ingen lett oppgave som jeg tar på meg nei.Ha en fin dag! :)

      Slett
    3. Dette må vi snakke om. Å produsere en bok er ikke enkelt. Jeg har vært presseansvarlig for flere forlag, så dette vet jeg en del om! Hilsen Tove

      Slett
  3. Heisann.... dette visste jeg ingenting om Tove.... du klarte å holde på "hemmeligheten" også da vi så på det gamle heftet om farver og mat ;:OD). Sånn skal det være foran en utgivelse! Vi begynner å få mange felles bloggvenner. Det er de tålmodige som holder koken. Hva med et felles møte for oss? Vet det har vært arrangert noen mer formelle treff i Oslo, men vi kan heller utvikle vår egen måte å gjøre det på. Litt planlegging må til uansett! Ha en riktig god søndagskveld ;:OD)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt sant - vi må ha tålmodighet. Og det er veldig hyggelig å få tilbakemeldinger. Mange er innom, men tar seg ikke tid til å skrive.
      Klart det hadde vært hyggelig med et blogger-treff. Vi snakker om det. Men det blir vel ikke noe før neste år, for nå går det raskt mot jul.
      Alt godt ønskes av Tove

      Slett
  4. PS ... jeg er gjerne med på forlaget også!!!! DS

    SvarSlett
  5. Satte meg ned for å strikke mer på julesokkene da jeg kom på ideen om å møtes på Rosens dag i Frognerparken. Se hva jeg skrev nettopp til http://villrosesblog.blogspot.no/2016/11/og-der-r-r-r-r-kom-vinteren.html#comment-form..... husker ikke hva hun heter.... har kommentert mye på min blogg, se
    https://viltogvakkert.blogspot.no/2016/09/en-bortgjemt-perle.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommer ikke inn på denne linken, men vi ser på det siden. Når er Rosens dag? Hilsen Tove

      Slett
  6. Gratulere med deltaking i flott bok.
    Den ser både lekker og nyttig ut.

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Anne-Mari. Artig liten bok med flotte bilder i lekre farger. Hilsen Tove

      Slett
  7. Gratulerer så mye flinke du 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke hvem du er, men tusen takk! Hilsen Tove

      Slett
  8. Svar
    1. Det samme til deg! Jeg skal se Singin In The Rain i kveld, og gleder meg. Hilsen Tove

      Slett