torsdag 18. oktober 2012

Markedsføring og farger.
 
Jeg har nettopp kommet tilbake fra Madrid, der jeg kjøpte meg en ny jakke.
Og ikke hvilken som helst jakke - men et fargesprakende plagg fra DESIGUAL!
Du kan lese mer om merket og moteskaperen på www.desigual.com.
 
 
Den sveitsiske, Thomas Meyer ville skape en mote der folk kunne kle seg fargerikt og annerledes.
Plaggene og fargene skulle frembringe positive følelser
DESIGUAL ble startet i 1984.
 
 
Og du må jo bare bli glad når du titter inn i butikken og ser alle disse fargesprakende plaggene!
 
Men dette firmaet kan også markedsføring!
Alt er gjennomført, fra prislappen og til det sirkelformede produktmerket i stoff, som er festet på hvert plagg.
 
 
Og selvsagt firmaets handlepose i papir, som dessverre er blitt litt krøllete på hjemveien.
Dette er god branding!
 
 
Du finner DESIGUAL butikker i mange land.
 
Jeg skulle bare ønske at jeg også hadde kjøpt en morsom veske!
 


De to veskebildene er litt uklare dessverre, da jeg tok bildene gjennom vinduet.
 
Hva med deg - fikk du lyst på et plagg fra DESIGUAL, eller er du redd for farger og for å bli sett?
Jeg kan bare si det samme som jeg pleier å si - FARGER ER VIKTIG både for helse og velvære! Tove
 

7 kommentarer:

  1. Hei, Gratulerer - wow jakke hos deg:-) Ja, jeg må bli flinkere til å bruke farger:-) Stor klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Gratulere med flott jakke!
    Håper at turen til Madrid var fin, jeg var der for et par år siden og elsket det store markedet som var i en av bydelene som vi dro til på søndager.
    Det hadde de alt mellom himmel og jord.
    Jeg er helt enig med deg Desigual er fantastisk til å markedsføre sine produkter, og jeg synes også de lager mye fint. Men har ikke noe fra de selv!

    SvarSlett
  3. Takk til dere begge for hyggelige kommentarer.
    Jeg falt pladask for disse "annerledes" klærne. Og dere burde begge få dere et plagg eller to! Mye å velge mellom.

    Og når det gjelder Madrid - en helt fantastisk by! Jeg skal legge ut bilder av en del bygninger senere, ettersom også fargene er så vakre og godt avstemte.
    Dessuten var det nydelig mat og god vin. Anbefales! Hilsen Tove

    SvarSlett
  4. Kjempestilig jakke, Tove! Jeg skal male det nye rommet mitt til helga, som du kanskje husker så spurte jeg dere om råd da du var på Westerdals for noen uker siden :) gleder meg til å plukke ut farge og se om jeg trives i den!

    Mvh Pernille, Eksponeringsdesign på Westerdals

    SvarSlett
  5. Så hyggelig å høre fra deg Pernille! Kan du minne meg på hvilken farge vi anbefalte? Jeg kan ikke huske det, dessverre. Håper virkelig at Therese og jeg traff blink.

    Lykke til! Hils til klassen. Beste hilsener fra Tove

    SvarSlett
  6. Hei hei Tove, for en flott jakke - den er veldig DEG!
    Og enig med deg, Siv, jeg også burde bli mye flinkere til å bruke farger i klærne - det gjør så godt for en selv og ikke minst for omgivelsene og menneskene rundt oss.
    Hilsen Therese

    SvarSlett
  7. Det er helt riktig Therese.

    Nå oppfordrer jeg både deg og Siv til å bli flinkere.
    Husk at dere skal synes,og at dere sender signaler med fargene dere kler dere i! Dere er begge så flotte,unge kvinner - dere skal bli sett!
    Når jeg i min alder våger å kle meg fargerikt, er det klart dere må våge!
    Og som du Therese sier, farger er også bra for helsa!
    Og du har i alle fall et fargerikt skjerf/sjal som du nå kan bruke, det vet jeg. Klem fra Tove

    SvarSlett