torsdag 25. januar 2024

 Sannelig har det vært mye krevende vær denne vinteren.
Da er det fint å kunne hente frem gode, gamle minner!


Min mann og jeg har reist mye gjennom årene, og jeg får mine favorittsteder.
Jeg tror nok at det er Madeira som står øverst som min favoritt!
En fantastisk natur, som du ser her.


Mye vakre blomster!


Et flott hotell!



Og veldig hyggelig å kunne spasere inn til hovedstaden, Funchal.



Og dette var vår yndlings restaurant! Her ser du bare inngangspartiet.
Jeg står på venteliste til en ny tur til Madeira, og håper det ordner seg!

Det er lenge siden jeg har skrevet innlegg på bloggen min. Det har vært en vanskelig tid. Min mann har vært mye syk.
Håper dere som har fulgt meg ikke helt har glemt meg.
Beste hilsener fra Tove

8 kommentarer:

  1. Nei, vi har ikke glemt deg. Så hyggelig å se igjen bilder fra Madeira. Ja, det var et fantastisk vakkert sted på jord. Håper du har det bra, hilsen Ingun

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
      Det var på tide å skrive et innlegg igjen. Jeg har det greit. Gleder meg til våren! Klem fra Tove

      Slett
  2. Nei, du er slett ikke glemt. Koselig med et innlegg igjen fra deg. Det ser jo så vakkert ut der. Bildeminner er så fine å ta fram synes jeg. Jeg lager meg fotobøker av og til, og de tas fram ofte. Takk for praten, og jeg ønsker deg fine dager framover mot lysere tider og vår. God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig med dere trofaste følgere! Hvis du ikke har vært på Madeira bør du reise dit. Vakkert, hyggelig, deilig temperatur, herlige mennesker. Du kan gå de fineste turer. Anbefales! God helg ønskes deg også!

      Slett
  3. Her var det mange fine, fargerike bilder! Her vi bor innesrst i en blindvei i utkanten av Bergen sentrum, var vi innesnødd i mange dager mens snøen lavet ned. Heldigvis trengte vi ikke kjøre noe sted, og snøen er jo så vakker når den er ren og ny og lett. Nå har den regnet vekk og det er vått og mørkt dagen lang. Men nå går det mot lysere tider, og vi kan drømme oss bort og glede oss over fargerike minner :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her har det også lavet ned, også i går. Vakkert ja, men jeg gleder meg til våren. Vi bor også i en blindvei, og det har ofte vært sen og dårlig brøyting, men i dag ser det greit ut. Håper det blir plass til meg på ny tur til Madeira. Jeg er satt på venteliste. Koser meg i mellomtiden med minnene. God helg!

      Slett
  4. Madeira høres veldig bra ut. Portugal står også på ønskelisten min.
    Takk for de vakre bildene fra ferien. Det er fint å se det fargerikt. Etter alt det hvite, blå og brune og grå blir det fint å oppleve naturens mangfold igjen når den våkner. I februar kan vi vente oss de første snøklokkene og så kommer krokusene i en rekke farger.
    Nå må vi være tålmodige litt til.
    Masse kjærlighet til deg og alt godt til mannen din.
    Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi kan reise til Madeira sammen. Så kan vi gå turer på levadaene. Helt fantastisk!
      Her har det snødd i dag også, og det er utrolig glatt. Farlig å gå. Gode dager ønskes deg og familien av Tove

      Slett