fredag 15. oktober 2021

Er du glad i å synge?
Men har kanskje glemt tekstene på de sangene du var så glad i?
Nå har du mulighet til å kjøpe den aller fineste sangboka

SANGSKATTER


Boka utkom i 2019, og jeg la ut et innlegg om den da. Men så kom coronaen, og vi kunne ikke møtes til sang og kos i lange perioder. Men det kan vi nå, heldigvis!
Dette er "Allsang for voksne", som det står i boka.

Gå inn på den flotte nettsiden som Syngivei Forlag har laget, og se mer om boka og alt hva den inneholder. For det er ikke bare 366 sangtekster, halvparten på engelsk og halvparten på norsk/skandinavisk, men mye annet.

Gå inn på nettet og finn www.syngiveiforlag.no.

Der vil du også kunne bestille boka, som koster kr. 400,- hvis du kjøper en bok, men kr. 300,- pr. stykk hvis du kjøper to.

Utvalg, idè og utforming: 
Anne-Tove Rud og Einar Vestrheim.
Illustrasjoner: Anita Olofsson.

Kos deg! Sang, musikk og farger er balsam for sjelen! Hilsen Tove.

6 kommentarer:

  1. Det er morsomt å synge! Synd det er blitt mindre av det blant vanlige folk! Vi trenger ikke være profesjonelle og opptre for å ta en trall. Jeg liker å synge om ting jeg holder på med. I sommer brast jeg ut i "No ser eg atter slike fjell og dalar" da vi stod på et utsiktspunkt. De som stod rundt syns visst jeg var litt rar. Men det er deres problem! :D
    Hvis du vil ha litt romantsk lesing fra virkeligheten, kan du lese om Birthe og Andrew på bloggen min nå :) God helg! Hilsen Jorun

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har sunget fra jeg var liten, og elsker musikk og sang. Jeg sang i kor og sang på dans da jeg var ung. Kjempegøy! Og denne sangboka er fantastisk.
      Jeg skal lese på bloggen din. God søndag ønskes av Tove.

      Slett
  2. Takk for fint julegavetips! Vi er invitert på skolen på eldredag i morgen. Er spent på om det blir allsang der. Vi pleier bestandig å ha allsang på helsetreff. Veldig kjekt!

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig med allsang! Du burde fortelle på helsetreffet om boken. Den er helt fantastisk. Og som du sier, et flott julegavetips.
      Gode dager ønskes av Tove.

      Slett
  3. Å ja, det er fint å synge ... det er gøy og i godt humør. Det er flott å møtes og synge sammen. Vi har flotte sangere i familien.
    Jeg ønsker deg mye moro.
    Ha en strålend helg. Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre at dere er en sangglad familie. Min familie på morssiden har også vært det, men nå er alle borte. Den siste var mors søster, tante Gerd, eller GT Sara som hun ble kalt. En morsom og fin helg ønskes av Tove.

      Slett