torsdag 6. mai 2021


Enda et opplag av Fargene forteller er nå på lager, etter at boken nok en gang var utsolgt.

Noen av mine følgere blir kanskje lei av at jeg forteller om boken, men noen gleder seg kanskje på mine vegne?

Jeg er nemlig veldig stolt og glad over at boken, som i 1. utgave kom i  fire opplag, nå i 2. utgave, er kommet i 3. opplag.
Og det er viktig for meg å opplyse om dette, for det har ligget bestillinger på lager. Men nå regner jeg med at alle er sendt.
Og ettersom boken blir benyttet i interiør- og retail design studier, er det viktig at elevene har fått boken raskt.

Takk til forlaget Cappelen Damm, som klarte å få trykket et nytt opplag på bare vel to uker.

Dere som har, eller har sett, første utgave av boken, vil kanskje reagere på at den løse Arbeidsboken som tidligere lå i en lomme bak, ikke er der lenger. Innholdet i den, er i 2. utgave lagt til som sider bakerst i boken, så alt er med.

Den 13. april i år arrangerte NCS Colour Senter i Oslo, et digitalt kurs med meg. Boken inngikk som en del av kurset, og ble sendt til alle deltagerne på forhånd. Det gikk greit på ZOOM, og etter tilbakemeldingene var alle fornøyde.
Dersom noen er interesserte i et kurs på denne måten, er det bare å ta kontakt med meg. Send en e-post til: tove@steinbo-dialog.no.
Det kan være foreninger, lag, bedrifter eller private grupper.

Vær klar over at farger kan løfte humøret ditt i disse corona-tider. Farger er vitaminer for hjernen! 









6 kommentarer:

  1. Gratulerer, så artig! Det må være til stor glede å ha laget noe som stadig etterspørres. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er en stor glede at mange har hatt, og fremdeles har, glede og nytte av boken. Klem tilbake fra meg. Tove

      Slett
  2. Gratulerer! Så gøy at boken din kommer i enda et nytt opplag! Den går jo ikke ut på dato. Det er jo morsomt når man har gjort en så stor jobb at folk er interessert og vil ha boken din! Jeg gleder meg over den og tar stadig en kikk. Farger er magisk stoff som man aldri blir lei av! Vær stolt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja takk - jeg er både stolt og glad. Og er enig, farger er et så stort tema, og er så viktig for alt liv, at kjedelig blir det aldri!
      Så bra at du har glede av boken. Har du tatt kartleggingen?
      God helg ønskes av Tove

      Slett
  3. Hei Tove, Tusen takk for et fantastisk samarbeid med 1-dags online kurs den 13. april! Det var mange håpefulle deltagere som var veldig fornøyde med at kurset kunne arrangeres online via Zoom fordi smittevernsrestriksjonene fortsatt er strenge for fysiske arrangementer i Oslo.
    Vi (NCS/Norges FargeAkademi) stiller gjerne opp igjen for å tilrettelegge for online kurs for deg, Tove - det er bare å si i fra!
    Oppfordrer alle, både foreninger, lag, bedrifter og privatpersoner til å melde sin interesse til Tove, slik at flere kan ta del i hennes kunnskap om farger.
    PS! Det er planlagt et 1-dags kurs i november/desember, men datoen er ikke helt klar enda. Følg med på Facebook-siden: Fargene forteller, eller Fb. og Instagram til Tove, for å få med deg datoen når den legges ut. Kursdato vil også bli lagt ut på www.ncscolour.no.
    Mvh. faglærer Therese Sandem, NCS/Norges FargeAkademi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk til deg, Therese, som legger alt så fint til rette, enten det er kurs på "gamle-måten" eller et online kurs. Det er alltid like hyggelig når vi er sammen om kurs eller undervisning på skoler.
      En god 17. mai ønskes av Tove

      Slett