tirsdag 6. april 2021

 ONLINE kurs 13. april 2021
fra kl. 09.00 - 16.00.
Fargepsykologi
"Fargene forteller - velg riktig farge".
Kurset arrangeres av NCS Colour Senter, Oslo.


Dersom du vil delta, kontakt:

Therese Sandem på 23 89 77 50, eller send e-post til therese@ncscolour.no.
På Facebook sidene til NCS-Norwegian Colour Senter, finner du alle opplysninger.
Det er pr. i dag - 6. april, allerede mange deltagere.
Påmeldingsfrist: 8. april.

Du kan også ta kontakt med meg på:
tove@steinbo-dialog.no.
Hilsen Tove


6 kommentarer:

  1. Lykke til med kurs! :)
    I dag blogger jeg om min datter og svigersønns utstilling på KODE i Bergen. Der er alle rommene malt i forskjellige farger. Slutt på "white cube" gallerier. Det gir kunsten spennende bakgrunn og det er en opplevelse i seg selv å gå gjennom rommene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Mange påmeldte, og jeg gleder meg til kurs igjen selv om det er digitalt.
      Gleder meg til å se på KODE i morgen. Flott med farger. Hilsen Tove

      Slett
  2. Så spennende, lykke til. Her er det fremdeles slik at det er arbeidstid på dagtid - og mange barn (og voksne) som venter på meg. Ha en flott uke, hils. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen. En flott uke ønskes også deg og alle barna. Hilsen Tove

      Slett
  3. Hei du Håper kurset ditt gikk strålende og at du fikk gitt masse inspirasjon med fargespill. Ønsker deg fine dager i våren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ønsker. Jo, jeg tror kurset gikk bra, og tilbakemeldinger fra kursdeltagere sier også det, heldigvis. Men jeg føler at det ikke blir helt det samme å ha det på ZOOM som det er å være sammen i et kursrom. Men slik er det. Og jeg fikk også til litt variasjon, så det ikke ble helt stillestående.
      Litt treg nå med å lage et nytt blogginnlegg, er litt tom, men det kommer.
      Ønsker også deg fine vårdager. Hilsen Tove

      Slett